czwartek, 4 czerwca 2015

   Znów witam wszystkich! :D 
Jako, że blog staje się dość popularny, chciałbym zacząć propagować 
wolontariat i pomganie innym ludziom.
Na początek zachęcam was do codziennego klikania:
http://pomagajonline.pl/
Akcja ma na celu promowanie w internecie charytatywnych przedśęwzięć.
Tylko jedno kliknięcie, a może tak wiele!!!
Polecam wam też zostanie wolontariuszem.
W większości szkół jest coś na kształt koła wolontariatu, do którego można się zapisać.
Pomaganie innym jest czymś cudownym, dla mnie niepowtarzalnym.
By pomagać nie muisz wcale brać udziału w tych wszystkich akcjach, zbiórkach itd.
(choć byłoby świetnie :D )
Wystarczy, że POSTARASZ się być dobrym.
Po prostu. 
Pomagaj innym w swoim otoczeniu. Nie oczekuj nic w zamian. 
Nawet wdzięczności. 
,,Jes­tem nie po to, aby mnie kocha­li i podzi­wiali, ale po to, abym ja działał i kochał. 
Nie obo­wiązkiem otocze­nia po­magać mnie, ale ja mam obo­wiązek troszcze­nia się o świat, o człowieka. "
Janusz Korczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz